搜尋此網誌

星期日, 8月 01, 2010

Myth

People say to me 'that's impossible to achieve', ' that's a most difficult way to go.', 'I believe that you can do it if you work hard, but even for me I know that I can't do it'... For some points of view, I am sure that they do really care and love me. But I am who I am. I know that I may not be the most intelligent guy in this world but I have God with me. Everything is possible with God. So God help me and lift me up to the place you main me to be. So that people will know and admit You are God. Oh, God! Please lead me to the path with the blessings from gracious love and soften heart.

有人對我說'這不可能實現','這是一個最困難的路。','我相信你能做到,如果你努力的話,但即使是我,我知道我也無法達成'。 ..對於這些人的忠告,從某些地方我相信他們真的關心和愛護我。但我知道且很清楚的明白我是誰。也許我不是這世上最聰明最有智慧的傢伙,但我有上帝和我在一起。在神沒有難成的事。所以上帝啊 請 幫助我,指引我到你要我去的地方
於是,人們便可以知道且承認你是神。哦,上帝!請帶我走那一條充滿你的愛與柔軟的心的祝福道路吧!

沒有留言: